Musikbarn

Alla inlägg under december 2010

Av Matilda Hallin - 4 december 2010 20:01

Jajamensan, nu är det jul! Idag var jag och mamma på Julmarknad i Gamla Stan (tyvärr glömde vi kameran) och det var verkligen supermysigt! Sorgligt nog är jag grymt förkyld, + att jag sov c.a 6 ½ timma inatt, så jag är rätt så rejält trött vid det här laget, men nöjd med dagen ändå. Imorrn ska jag och Pappa baka lussebullar så nu är jag i världens Julfeeling. Nästa vecka kommer vara rätt så najs, för då startar hela Luciaevenemanget. Vi kommer ha rep och konserter om vartannat hela tiden, så skolan blir det inte mycket av.

Jag har varit sjuk nästan hela veckan. Förkylning var det antagligen, fast jag mest kände av huvudvärken. urk. Jag vill inte vara sjuk!

ne blä.

Jag känner mig lite dum för att jag fortfarande inte har fixat en header, men alltså jag har ju typ INGA fina bilder på mig själv! ''/

Funderar på att lägga in en flygande kossa som header istället. Hehe. Den e fett med fin.


Ses senare polarn.     

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards