Musikbarn

Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda Hallin - 30 juni 2011 14:18

Nu i tisdags åkte jag ut till Ingarö och träffade några kompisar. Vi bodde på en båt i två nätter, och hade det jättemysigt! Det har ju varit toppenväder, så mycket bad blev det också ;)


Jag har precis kommit hem därifrån med bussen, och är sjukt trött. Den första natten somnade jag mellan 4 och halv fem, och vaknade klockan 6 av att det var så STÖRT varmt. Det fanns i stort sett ingen luft, och jag fick världens klaustrofobi där inne, så jag gick ut och tog ett riktigt härligt morgondopp! Natten efter det sov vi lite mer eftersom vi var så trötta, så då blev det 6/7 timmar sömn.. Så nu är jag som sagt lite trött.  


Idag ska jag nog bara chilla, och så ska jag ringa Emma för att kolla ifall vi ska till grönan imorrn eller inte o.o

 

Av Matilda Hallin - 23 juni 2011 12:55

Tjänaretjänare! Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit på en smärre evighet?


Men nu är det sommarlov, och jag ska försöka komma igång igen. Det kommer troligtvis bli lite mer bilder och stuff, men även tonvis med onödig text i inläggen xP


Jag började sommarlovet men att gå på Linkin Park's konsert! OMG dom var så otroligt totalt megaawesome. Gosh, jag saknar den kvällen </3

Sedan gjorde jag inte så mycket resten av den veckan, förutom att träffa lite polare och sånt. På lördagen åkte jag till Kindahls dansläger i tre dagar, och det var jätteroligt! Vi hade supermycket dans hela tiden och man fick umgås med många vänner. ;)

Och efter det drog jag till en kompis landställe! Jag kan tyvärr inte skriva så mycket om det, förutom att vi hade megaroligt där också!

Se fram emot fler inlägg i framtiden! ^-^

 

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards