Musikbarn

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Matilda Hallin - 7 december 2010 16:14

Idag hade vi repdag, igen. Fast denna gången var det först i Storkyrkan, och sen i Hedvig Eleonora Kyrkan.

Vi började 08.30, då vi skulle börja repa. Det var rätt mysigt att stå där och sjunga för ingen alls förutom musiklärarna Eva och Fredrik.

Ja, och några skolklasser som gick förbi då och då men men.

Sedan skulle vi tillbaka till skolan och det var fett kul för jag, Alice och Bella tävlade mot Eva (vår mentor..) om vem som skulle komma först tillbaka till skolan när hon åkte till rådmansgatan och vi till centralen. Vi vann! Vi hade i och för sig tagit bussen, men ingen sa att det var förbjudet :D

Lunchen var fantastiskt trevlig! Eller ja, lunchrasten. Alice vet varför, fråga henne om ni vill veta  

Sedan far vi mot Hedvig Eleonora. Där hade vi ungefär en halvtimmas fri tid på östermalm (tja, i alla fall vid östermalmstorg xP) då vi inte gjorde mycket förutom att vandra runt lite och titta efter Leo XD

Vi slutade halv 3, och sen åkte vi hemåt med den röda linjen. Jag funderade på att joina Alice och dom till Alvik för att sen vända hem igen bara för att få se vad som hände med tjolahoppsnubben (öh. Alice vet vem.. :D) men jag pallade inte, så jag nöjer mig med att låta Alice berätta vad som hände ;D


Hej då!!  

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards