Musikbarn

Alla inlägg under januari 2011

Av Matilda Hallin - 31 januari 2011 20:54

Hajj poolare! ;D

Idag har det varit ett sjukt soft schema. Vi började 10.20, möte utanför eriksdalsbadet.

Sen hade vi lite simträning, typ 200 meter bröstsim, 50 meter rygg och 50 meter valfritt. Sen fick vi leka lite i äventyrsbadet i c.a en halvtimme! Det var faktiskt skitkul, vi gick ut och rullade runt lite på isen till råga på allt ;D

Shure, det var ju lite awkward att trippa omkring i en liten bikini inför alla i klassen (okej, alla killar i klassen xD) men i det stora hela hade jag faktiskt väldigt kul!

Hah, och det som var pricken på i:et var ju mitt och Minnas lilla "bråk" om huruvida Tokio Hotel var bra eller inte, och om Tom Kaulitz eller Steven R. Mcqueen var snyggast xD Det var skoj, för alla höll med mig om att TH e dåliga.. (inget illa menat Minna, vi dömer dig inte för din musiksmak vettu ;D)

I alla fall. Efter simningen tog vi oss till vår fina och älskvärda skola där vi käkade lunch. Sen var det hemkunskap! Det var rätt skoj, vi lagade nån form av soppa. Typ heikalajkasoppa eller nåt xD


Oj var jag känner att jag typ överanvände smileysar i det här inlägget..

Bajbaj!

 

Av Matilda Hallin - 30 januari 2011 13:29

Äntligen! Idag ere dans, någon extragrej med Madelene Björnlo.

Det e sjukt najs, har saknat att dansa..

Baj baj ;D


 

Av Matilda Hallin - 29 januari 2011 12:05

Det känns som om det har varit en smått trög vecka.. Mycket läxor och sånt, fast jag bara har velat läsa! Läste hungerspelen och fatta eld (1an och 2an av hungerspelen) innan helgen, men Revolt hade jag inte lånat. Så under helgen typ dog jag, och på måndagen också eftersom skolbiblan är stängd då. Nu har jag läst alla dom + 1:an av House of night också..

I alla fall var det rätt så mycket läxor, men nu ere najs för det kommer vara intagningsprov till AF i tre veckor nu.

Det innebär att vi inte kommer ha någon musik, som vi i vanliga fall har en timma per dag. Så det är sovmorgon som gäller nu ftw!!



     

 

 

 


 

Av Matilda Hallin - 29 januari 2011 00:26

Hur tänker man egentligen när man hittar på säkerhetskoder till när man t.ex ska registrera nåt på datorn?

Ni vet när texten är så där vågig och dan.

Eller det kanske e datorn som hittar på..

Skit samma, det var inte poängen. Grejen e bara den att det blir så tokiga ord! Eller ickeord..

t.ex: Jag skulle nyss kommentera min käre kusin Jennys blogg, och då kom självklart en sån där enormt irriterande och självgod kod upp.

ourikt son

jag menar, va?


Aja. Man funderar för mycket när man e trött. Sov så gott nu kära vänner och läsare och tjotaballonger.


 

Av Matilda Hallin - 29 januari 2011 00:06

När februari börjar ska jag ha en sån där populär mojs när man berättar om en sak från sitt liv per dag typ.. Och det här är vad jag  ska göra:


dag1. Det här är jag

dag2. Saker jag inte klarar mig utan

dag3. Mina bästa vänner

dag4. Hunden min

dag5. Min humor xD

dag6. Bild på mig

dag7. Min stil

dag8. Min skola

dag9. Dansen

dag10. Lite teckningar 

dag11. Mina bästa boktips

dag12. Varför bloggar jag?

dag13. En novell

dag14. Mitt favoritcitat

äh skriver klart imorrn.. vill sova nu xI

dag15.

dag16.

dag17.

dag18.

dag19.

dag20.

dag21.

dag22.

dag23.

dag24.

dag25.

dag26.

dag27.

dag.28


 

Av Matilda Hallin - 28 januari 2011 20:48

Nu e jag klar med min nya Layout!

Lika hysterisk som jag själv ;D

Blev faktiskt jättenöjd, tror att jag fick med alla favvobanden/artisterna också!


Tycks??

 

Av Matilda Hallin - 28 januari 2011 18:25

Jovars, nu har jag äntligen kommit igång med header-arbetandet. Jag gjorde en header, Men den ska jag inte använda xD

Jag kom fram till att den var lite för tillbakadragen för min smak =3

Så nu ska jag göra en ny, fast ni får se den som e klar ändå för jag e så fantastiskt snäll ;D


fast lite större =I

 

Av Matilda Hallin - 14 januari 2011 23:48

Happy Birthday to Uuuu

Happy Birthday to Uuuu

Happy Birthday dear Emma....

Happy Birthday to Uuuu!!


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN,


FÖDELSEDAGSBARNET!!


Älskar dig Emma, u know that right? <33


congrats ;D

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards