Musikbarn

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Mer smaskiga detaljer!

Av Matilda Hallin - 19 mars 2011 20:46

Hej igen! =D


Okej, nu ska jag berätta lite mer detaljerat om dagen!


Jag hade ställt väckarklockan på halv elva för säkerhets skulle för att jag skulle hinna måla naglarna innan vi skulle iväg.      

Men jag vaknade av mig själv vid tio, och då kände jag mig så stressad på nåt vis att jag var tvungen att gå upp ändå..


Vid ungefär halv två lämnade vid hemmet och gick ungefär 20 meter eller nåt sånt till bussen, som vi tog till Stadshuset.

Där, i väntan på mormor och morfar, tog vi några bilder ute på gården. fast dom flesta blev lite fail på ett eller annat vis, eftersom vi tog gruppbilder vilket resulterade i att det nästan alltid var någon som blinkade, tittade bort eller något liknande x"D

Fick i alla fall till några bra bilder ;)

           Mamma och pappa var så vackra! 

(en mindre bra bild på mig, men jag var bara tvungen att ladda upp den.. o.O)


Sen, när mormor och morfar hade anlänt gick vi upp till Ovala rummet där vigseln skulle vara. Vi väntade en liten stund, då vi passade på att ta lite fler gruppbilder, och lite fler bilder på brudparet.

 

 

In till vigseln! Där blev man nästan lite tårögd.. <3


      Naaaaw, kolla på päronens söta miner på sista bilden <3333


Jag har själva vigseln på film också, för jag insisterade på att filma. Mamma var lite skeptisk, hon sa att hon ändå aldrig skulle titta på den, men jag tänkte att eftersom det inte var något stort bröllop, ingen stor klänning och inga tärnor eller något sånt, så kunde det vara kul att ändå ha en film. Så jag filmade. Helt enkelt.

Men jag vet inte om jag får lägga upp den, det är ju lite personligt. Jag ska fråga när dom kommer hem från bröllopsresan som dom åker på tidigt i morgon bitti ;)


När vi kom ut på gården igen tog vi lite fler kort och sedan visade det sig att mormor och morfar hade med sig ris som vi skulle kasta på päronen för att dom skulle få många barnbarn eller nåt sånt där!


Vi skulle vara på gondolen och käka middag vid fyra, och klockan var bara tre när vi var klara, så vi tog taxi till Hotell Hilton där dom vuxna tog champagne (förutom morfar som tog sprite ;D) och jag tog cola. Vi satt där tills klockan var fyra och sen gick vi över till Gondolen där vi åt en fantastisk trerätters middag. Kommer inte ihåg vad allt hette och var för nåt, men det var sjukt gott i alla fall!

Där drack jag ännu mer cola, två 33centiliters flaskor!

                  jaa.. Sen begav vi oss hem, mamma gav pappa lite presenter, (en John Mayer-skiva, tror att det var Continuum, med ett kort där det stod "När du lyssnar på skivan, minns att jag diggar dig för evigt", ett litet glashjärta med ett kort där det stod "När du ser på hjärtat, tänk på mig och att du alltid finns i mitt hjärta") pappa skulle tydligen ge sina presenter till mamma på resan..

Och nu sitter jag här och skriver.

Mamma och pappa åker hemmifrån i morgon bitti, till Budapest i Ungern, på bröllopsresa. Nästa lördag är det fest 8D


PUSS OCH KRAM FRÅN

 


 
 
Jennifer

Jennifer

19 april 2011 10:14

Aw^^ Söta bilder:)<3

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Matilda Hallin

19 april 2011 21:12

tack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Hallin - 21 augusti 2011 21:33

lol. Nu har man ju gjort en ny blogg. IGEN.   Dock är det för att jag fick en grov lust att göra en ritblogg, och namnet musikbarn låter ju då mindre bra?   Den nya bloggen hittar du här   Jag kommer då inte bara visa upp bilder och sånt,...

Av Matilda Hallin - 14 juli 2011 13:32


Som jag skrev i mitt förra inlägg kan jag ibland komma med inlägg även om jag har en "paus". Så nu skriver jag xD   Igår var vi på Harry Potter and the deathly hallows part 2. Gosh vad sorgligt, nu är det slut. Jag grät under typ halva filmen, oc...

Av Matilda Hallin - 12 juli 2011 17:54

alltså fan, jag ger upp. När jag läser nån blogg blir jag lite småsugen på att blogga, och så skriver jag ett inlägg och sen.. well, ja.   Orkar inte mer. xD KANSKE kommer jag tillbaka IGEN någon gång i framtiden, men.. det här med att man känn...

Av Matilda Hallin - 5 juli 2011 23:52

ah, hej 8) I morgon blir det grönan med Emma ^-^ Det kommer bli askul, och det kommer nog komma en massa finfina bilder 8D   bajbaj ;) <3   HAHAH meningslöst inlägg xP ...

Av Matilda Hallin - 1 juli 2011 22:04


Haha, idag vaknade jag klockan 13.00 xD Wellwell, jag antar att det behövdes. I alla fall tänkte jag visa en awesome animation jag har gjort av Alex Pettyfer, som för övrigt är världens awesomeigaste människa. Och snyggaste. *dregglar*      ...

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards