Musikbarn

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Matilda Hallin - 1 februari 2011 17:55

Hejsan Svejsan!

Idag är det den 1 februari, därför ska jag berätta vem jag är


Matilda är en oftast glad tjej på 12 vårar som fyller år den 3dje oktober. Jag lever för musik och bild, jag sjunger, spelar gitarr och piano och kan typ två låtar på ukulele xD Och så är jag rätt så bra på att ta ut låtar på blockflöjt också!

Jag går på Adolf Fredriks musikklasser, en körskola. Där har vi musik en timme varje dag, så rätt så insatt i musiken är man ju.

Jag är som sagt glad för det mesta, men om jag sover för lite blir jag arg och grinig.

öhm.. Jag är typ extremt läsberoende, speciellt om jag är mitt i en bra bok.

Mina favoritböcker är Hungerspelen, I morgon när kriget kom och Harry Potter!

Att fota är också ett intresse, men jag e rätt så medelmåttig.. =S Fast mitt foto på russin blev jag nöjd med xD

 

Jag är en stor pessimist, t.ex är jag övertygad om att jorden kommer gå under och att om människorna överlever kommer vi inte bättra oss =S

Jag har nån sorts form av klaustrofobi tror jag, för jag hatar att stängas in på trånga ställen och sånt. Som när jag hade på mig Emmas Onepiece knäppte jag den ända upp (alltså över huvudet) men då fick jag panik och höll på att börja hyperventilera xD

Perfektionist är jag också, och när jag verkligen inte får till nånting som jag verkligen vill få till blir jag skitsur!


Blev ett långt inlägg ;D Men nu känns det inte som  om det finns så mycket mer att berätta.


Så baj då!

 

Sök i bloggen!

Presentation

Hejsan Hoppsan!

Jag heter Matilda och är en lustig liten figur på 12 år, som älskar att sjunga, dansa, spela gitarr och piano och att fota.

Omröstning

Vem är snyggast?
 Johnny Depp
 Robert Pattinson
 Orlando Bloom
 Taylor Lautner
 Ian Somerhalden
 Paul Wesley
 Steven R. Mcqueen

Frågeruta

6 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Prenumerera på bloggen

Besöksstatistik

Shlöllö

HAAJJJJ!!   

Jag ^^


Ovido - Quiz & Flashcards